Minu tüdruksõber oli mõrvar | EE.polkadotsinthecountry.com

Minu tüdruksõber oli mõrvar

Kui fotograaf Jason P Howe armus ilus naine ta kohtus ajal töö eest, ta polnud aimugi ta juhtiv hirmuäratav topelt elu.

Seal tuleb mõtet iga uue suhte, kui sõbranna tunneb aeg on õige, et jagada saladus - nagu mitu seksuaalpartnerit ta oli. Mis juhtub, kui teie uus tüdruksõber on palju tumedam, võigas saladus kui ta magas veidi ringi?

Istub alasti äärel voodi lämbe hotellituppa Colombia, ma süütas sigareti ja kuulasin petite 22-aastane ma tuntud aastas ja just armastus vallandanud saladus pimedas piisavalt raputada keegi nende pärast suguühet õndsus.

"Ma olen palgamõrvar, koolitatud tapja," ütles ta, hoides mu pilku tema pehme, pruunid silmad. Ta viskad tagasi hulkuvate karvad tema nägu ja lisas: "Ma olen hukkus üle kümne inimese oma paljaste kätega." Panin sigareti mu huuled ja hingas sügavalt sisse. Marylin vaatas mind läbi väljahingatavas suitsu, oodates kannatamatult näha, kuidas ma vastata. Sees olin samaaegselt šokeeritud, segaduses ja kui ma olen aus, kummaliselt elevil.

Olin elanud südames sõjast räsitud, uimasteid tootvate lõunapiirkonnas Colombia sisse ja välja aastas, töötab vabakutselise fotograafi. Ma lihtsalt välja 30 ja reis oli tehtud meeleheitest. Ma üles kasvanud väikelinnas Suffolk. Ma oleks väga tavaline töölisklassi lapsepõlve ja ei julgustust minu pere reisida, saada kraad või teha midagi muud kui saada tööd, et maksta arveid. Jätsin kooli 16 töötada kaamera lõik Dixoni, siis läks tööle mitu aastat kui rep Lõuna-Ameerika reisibüroo West London. See ei olnud parim ettevalmistus muutub sõda photojournalist, kuid see on, mida ma alati püüdnud olla. Minu kolmekümnenda sünnipäeva ootuses, ma jätsin London ja suundusime Colombia visata ennast tundmatus kohas vette. Ma ei saa endale lubada tasu ajakirjanduse kooli ja oli vaja seiklust.

Kohtasin Marylin kohaliku bussiga Puerto-Asis, suur keskus narkokaubandusega. 40 aastat, Colombias oli vaevavad vägivald. Kaks rivaali terrorirühmituste, United Self-Defense Forces Colombia (AUC) ja Revolutsioonilised Relvajõud Colombia (FARC), oli leeri üksteise vastu. Inimrööv, väljapressimine ja ebaseadusliku kokaiini rahastatakse nii armeed ja mu eesmärk oli pildistada iga rühma oma ümbrust. Autopommid, mõrvad, inimröövid, piinamine, veresaun ja sunnitud kadumised olid ühised. Elu oli odav, kuid ma tahtsin olla paks asju õppida minu kaubanduse.

Ma esimest märkas Marylin järjekorras bussi olin püüdmine reisima sõjast räsitud algupärasel. Ta naeratas ujedalt mind. Ta oli fantastiline ja seal oli kohe keemia. Marylin oli väga jutukas - Flirty isegi - ja olin rabatud tema petite näitaja ja terava noa põsesarnad. Istusime kõrvuti kuue tunni sõidu ja ta selgitas, et ta oli naasnud riided ostu-reisi üks suurlinnades. Ta eesmärk on müüa riideid tema sõbrad ja naabrid. Ta oli selgelt aine - nii palju põhjalikumalt kui hellitatud, hästi riides iluduskuningannasid kes asustasid luksuslikum ööklubisid kapitali.

Kui ma mainisin minu eesmärk, ta kutsus mind jääda temaga pere äärelinnas. "Minu isa töötab teeäärse baari, kus paljud sõdurid mõlemalt hängida," ütles ta. Puudus vihje suhte. Lihtsalt sõpruse pakkumisele.

Veetsin järgmise paari kuu jooksul elavad Marylin ja tema pere, kasutades oma kodus alusena samas tegin reisi maale pildistada viljapõldude ja surma-squad personali, tagastades iga paari nädala tagant. Minu Hispaania oli piiratud ja tema inglise olematu, kuid kuidagi suhtlesime ja õnnestus saada.

Veetsime kaua pärastlõunal pikali koos võrkkiik, hoides käed ja suudles ajal aeg-ajalt kõnnib kohaliku jõe. Aga see ei läinud kaugemale. Marylin oli üksikema jumalik nelja-aastane tütar, Natalie, kes me võtaks alla jõe äärde ja vaadata, sest ta pritsis umbes vees. Tema eelmine partner, Natalie isa oli surnud, ja suhe tundus kohatu.

Aga asjad nihkunud meie vahel üks päev aastas pärast olin seal olnud. Mäletan istub joomine jääkülma õlut Marylin isa oodates tema naasta "menetlustel. Kui ta tegi, mu rõõmu nähes tema mind vallanud ja ajal jalutama jõe me sattus teineteise käte. Sel ööl, me otsustasime, et saada hotellituppa linna, et saaksime koos olla. Vaatamata meie erineva taustaga, ma tundsin sügavat sidet oma. Ma olin armunud.

Jagasime pudel punast veini rõdul ja sõid liha. Marylin jäid üle, et öösel ja me maganud koos esmakordselt. Seal oli nii palju allasurutud seksuaalne energia, mis asjad olid intensiivsed. See oli nii erinev tüdrukud ma varem kohtunud. Me olime juba head sõbrad ajaks oli meil sugu ja ta oli väga seikluslik ja enesekindel. See oli järgmisel hommikul, et ta otsustas maha laadida oma saladust.

Kummaline, ma ei tagasilöök õudusega tema ülestunnistus. Kuu olin veetnud Colombia, mida ümbritseb vägivald, muutis mu perspektiivi. Ma magasin naisega, kes hoidis teda relva minu öökapp ja kehtestada kord kõrvale seda puhastada.

Vaadates tema võtma püstol tema vöö, Avada oma teksad ja libiseda voodi, ma kuidagi ei suutnud võrdsustada naist süles organitega olin näinud kohalikus surnukuur, nende peade purunesid gunshots ja lähedalt. High kombinatsiooni uimastav troopiline kliima, kohalikud rummi ja lamades kätes on Hemaiseva 22-aastane, fantaasia ja reaalsuse sai ähmane. See tundsin elavad Quentin Tarantino filmi.

Paar nädalat hiljem, Marylin tunnistas ta oli osa parempoolsete Surmaeskadron AUC. Tema töö kaasatud läheb mootorrattaga tulistada oma eesmärkide saavutamisel "- FARC mõttekaaslasi - peas, pussitada neid noaga või mõnikord süstida neile süstla täis õhku. Järgnevate nädalate jooksul, ma kitkutud julgust küsida temalt, kuidas ta võiks elada ise.

"Kui ma tapsin esimene inimene, ma kartsin," ta tunnistas. "Isik Ma tapsin oli põlvili, kerjamine mitte surra ja nutt," Ära tee seda, mul on lapsed. "Ma tappis ainult et mitte tapetakse ennast juhi group. Pärast tapmist, hoiate värisemine. Sa ei saa süüa või rääkida kellegagi. Ma olin kodus, kuid ma hoida kujutada isik kerjamine oma elu. "

Ta ütles teist korda oli ainult veidi lihtsam, kuid aja jooksul, ta oli kaotanud hirmu ja hakkas ülem raha professionaalse tapja, võttes kõike AUC töökohtade pere vaidlusi. Siis ühel päeval üle õhtusöök, ta tunnistas: "Ma olen tappis 23 inimest. Nüüd ma olen ikka tappes ja midagi ei juhtu. Ma tunnen normaalne. Mulle makstakse töökoha kohta sularahas. See ei ole oluline, milline on probleem. Nad maksavad mulle ja ütle mulle tappa ja see on, mida ma teen. Aga see on valus mind näha pere minu ohvrite - näha mehe ema nutt, teades olen üks süüdi põhjustanud surma. "

Mõne nädalaga õppida, mida ta tegi, minu arvates oli segadus üle minu suhted Marylin. Ühel hommikul üle munad röstsai, ta ütles mulle, et eelmisel õhtul ta oli veennud sõbrale Mestata ja tükeldada teise naisega. Kannatanu ei olnud informaator. Ta oli lihtsalt keegi, kes oli maganud sõbra poiss. Marylin kirjeldatud nii graafiliselt, mis oli juhtunud, nii vähe tunde, et lõpuks reaalsuseks visati sisse. Ma leidsin oma tundeid tema muutuvas ja hullupööra kiirendades suunas pöördumatult. Mäletan kohutav kurbus pesemist üle mind, kui ma istusin ja vaatasin intelligentne, atraktiivne naine minu ees. Ta esindab kõike, mis oli valesti riigis. Igavus, ahnus, väljavaadete puudumine ja desensibiliseerimisel kannatusi teistele. See oli traagiline.

Olin ikka meeleheitlikult meelitas teda seksuaalselt, kuid pooleldi kangelaslik valguse et olin vaatamise teda oli hääbuv kiire. Ta oli tegelikult vabakutseline tapja, võttes elu eest, mida ta puhus riided ja make-up. Oli tema "elukutse" ei ole iseseisvalt kinnitatud usaldusväärse kohaliku allikas, ma võinud kirjutada välja oma lugu loomist igav, kujutlusvõime noor naine, kes elab tänapäeva ekvivalent Wild West. Aga see oli reaalne.

Hakkasime regulaarselt sõudmise mida ta tegi, minuga üritab veenda teda sellest loobuma. Ühel pärastlõunal, soojust argument, osutas ta relva minu peas. "Miks sa ei karda mind?" karjus ta. See oli äratuseks. Jätsin Colombia šokis järgmisel päeval.

Jooksul järgmise aasta, nagu ma reisinud maailmas minu rolli fotoajakirjanik Marylin ja ma regulaarselt vahetada e-kirju. Nad peamiselt seotud tema mulle ta tahtis teha uus algus, kuid see AUC ei lase oma liikmete jätnud elus.

Pärast pikka vaikust, hakkasin kartma midagi juhtunud, ja nii ma tagasi Puerto Asis õppida tõde. Ta võttis mind mõnda aega kitkuda julgust juhtida välja Marylin kodu ääres linna näha, kui tema ja ta pere olid ikka ümber.

Kõik minu hirmud kinnitati, kui tema nutune isa ütles mulle, et Marylin oli surnud. Ta oli 25 aastat ja kaks kuud vana, kui nad võtsid teda tema pere kodu ja kividega tema surma. Nad purustatud pähe kive ja seejärel tulistas teda. Nagu ta lausunud sõnad, ma tundsin mu silmad welling üles ka. Ma olin sõnatu. Šokk sõna otseses mõttes võttis mu hinge ära.

Läksin majja näha tema vend, kes lamas tema magamistoas jõllis ruumi. Ta oli sunnitud tuvastada tema purustatud keha ja sellest ajast oli ta voodis seotud trauma põhjustatud paralüüs, ei suuda rääkida, jalutada või teisaldada. Selle tulemuseks tragöödia oli peaaegu hullem kui kaotus naist ma armastasin.

Marylin ei tapnud mõned kohalikud kättemaksu eest üks paljudest surma oli ta läbi tema ajal kui palgamõrvar. Ta mõrvati tema enda gruppi sümboolse kividega surnuks loopimine olemise eest informaator. Tema viimane poiss oli valitsuse sõdur. See oli piisav, et saada tema tapeti, kui see suhe hapupiima ja tema jõude padi rääkida jätkus.

Istusin väljaspool oma maja, minu peas minu käed ja meelde vestlused meil oli umbes muutes oma elu ja kirju Sain tema ütles ta vaja saada välja jama ta oli. Mulle meenus, mida ta oli nagu suudelda neil päevil enne sain teada, et ta oli mõrvar. Ma olin kurb, kuid ma teadsin, et ta oli põhjustatud sama valu teistega.

Järgmisel hommikul käisin tema haud Marylin ema ja tütre, Natalie, kes olid nii oma parima kleidid ja läbi lillede. Siis hiljem sel päeval, ma avastasin üle õhtusöök hästi informeeritud kohaliku et Marylin oli palgamõrvar palju kauem kui ta tunnistas mulle. See oli laialt teada, et ta oli seotud veresauna 26 külaelanikud, kellest paljud olid peata ja disembowelled enne visatakse jõkke. Tundsin nii füüsiliselt haige, et ma ei saanud süüa minu sööki. Ma poltidega tagasi oma hotelli ja broneeritud koha järgmisel saadaval lendu. Kuna lennuk startis, tundsin tohutut kergendust pesu üle mulle.

Nüüd neli ja pool aastat, sest ma teada Marylin surma. Ma olen ikka fotografeerimiseks sõjad ja on tunnistajaks ja tunda palju valu ja leina, sest sel päeval. Aga mida aeg edasi, seda oli muutunud lihtsamaks mind mõista, kuidas tema ja teised takerduda sellised kohutavad olukordades. Olen õppinud muutunud vähem subjektiivsete valikute inimesed teevad, isegi kui nad tunduvad olevat vale. Mul ei ole olnud palju tõsiseid suhteid, kuna Marylin, mis on osaliselt alla on huvitatud põnev naised põnev elu. Tegelikult pean tunnistama, et kui mul oleks võimalus kordus mu elu, ma ei saa olla kindel, et ma ei kuulu selle magnetvälja brünett bussipeatuses kõik jälle.

Colombia: ridade vahelt (20 €, ConflictPics) Jason P Howe on saadaval Amazon ja conflictpics.com

Seotud uudised

Post Aruanded

Maailma kümme halvimat naistevastast seadust: kuidas need endiselt on?

Kuidas valitsuse kärped mõjutavad naiste varjupaika

Boko Harami vangistusest pääsenud tüdrukud räägivad oma lugusid

Post Aruanded

Miks me peame rääkima katkestustest

Kuidas vabandust ja tähendust - see eepiline vabandus põhineb ebaõnnestunud

Kuulsused, kes toetavad Londoni naiste marssi sotsiaalmeedias

Post Aruanded

Miks me rändame Trumpi vastu - iraalsed naised, kes nõuavad muutusi

Apple fbi

Koos looja innustava naisega ei unusta lapsi

Obama vastu trompe: Inauguraatsioone numbritega

See juhtub: Yana mazurkevichi röövküpsetamise kampaania